Obserwatorzy

środa, 9 czerwca 2010

Moje zmagania z włóczką ...

Jak już wcześniej napisałam, postanowiłam zrobić nowe, szydełkowe poszewki
na jasiek i wałeczek do sypialni ...
Okazało się, że to wcale nie jest takie proste ... zwłaszcza dla laika :)

a tak wogóle to robótki szydełkowe kojarzą mi się z fotelem, dobrą herbatką,
bądź naleweczką i ... kominkiem ,
a my tu mamy ... falę upałów ... :)

A zatem siadam sobie na leżaczku w cieniu pachnącej sosny i ... dłubie

na początku były problemy z dobraniem włóczki ...
bo jak była odpowiednia grubość, to nie było koloru i ... odwrotnie ...
teraz jest włóczka, są potrzebne przybory , no i najważniejsze ... jest chęć :)

prace postępują powoli, ale ... wszystko jest na dobrej drodze ...
a oto pierwsze efekty mojej mozolnej pracy ... :)


Z takich kwadratów będą wykonane poszewki :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fazy Księżyca

CURRENT MOON

Odwiedzający