Obserwatorzy

poniedziałek, 12 lipca 2010

A jednak ...

po ubiegłorocznym kwitnieniu, zgodnie z otrzymanymi
w kwiaciarni wskazówkami, obcięłam łodygę storczyka
nad drugim oczkiem od podstawy ...
podlewałam sporadycznie , po całkowitym przesuszeniu podłoża
i ... czekałam , czekałam , czekałam ...
po 7 m-cach, kiedy zniechęcona już "machnęłam reką"
zauważyłam, że z jednego z pozostawionych oczek
wyłonił się pęd kwiatowy :)

rósł dość wolno ... ale warto było czekać ...
dziś ma 11 kwiatów i ... tak się prezentuje :)



natomiast ...
poraz drugi w tym roku zakwitła mi kliwia :)))



ponieważ tym razem pojawiły się wcześniej odrosty korzeniowe ,
które jednak trochę osłabiły kliwię ...
jej kwiatostan jest skromniejszy ...
ale mimo wszystko ... jest piękna :)

2 komentarze:

Janeczkowo pisze...

Podziwiam. Mój storczyk kwitnie, ale niedawno go dostałam a kliwia jest jeszcze bardzo młoda. Pozdrawiam:)

;) pisze...

... a mój storczyk właśnie na etapie ścięcia, aż się nie mogę doczekać kiedy będzie taki piękny jak Twój...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fazy Księżyca

CURRENT MOON

Odwiedzający