Obserwatorzy

poniedziałek, 7 lutego 2011

Chwalę się ...

Zaszalałam i ... zrobiłam sobie prezent :)
a właściwie dwa ...





na charmsowym, posrebrzanym łańcuszku
agat, awenturyn, jaspis, karneol i hematyt ...

kamyki mają właściwości lecznicze
(sprawdziłam na sobie i odczułam ich moc)
i przynoszą szczęście osobom spod znaku Barana

na łańcuszku znajdują się też zawieszki aniołkowo-serduszkowe ...
które można przewieszać, bo są na karabinkach ...

To piękne brzęczydełko wykonała dla mnie Stella ...

jest to niezwykle utalentowana osóbka ...
jeśli ktoś nie zna jeszcze Jej twórczości,
powinien koniecznie odwiedzić Jej bloga


Stello, jestem bardzo zadowolona z tej bransoletki
jeszcze raz pięknie dziękuję ...

Kolejny prezent, który sama sobie sprawiłam, to ...
ta oto dama, którą wykonała dla mnie Anetka


jest to również bardzo utalentowana osóbka
musicie koniecznie zapoznać się z Jej twórczością


Anetko, jeszcze raz bardzo dziękuję ...
dama pięknie się prezentuje :)

Nie tylko sama robię sobie prezenty ...
Otrzymałam już piękny prezent ... Walentynkowy :)))
ale o tym w następnym poście :)

pozdrawiam i przypominam o moim Candy

8 komentarzy:

Gaby pisze...

cudne! widac ze wlozone wiele serca w ich wykonanie :)

Anucha pisze...

Przepiękne te prezenty:) Pozazdrościć talentów:)
A o leczniczych właściwościach niektórych kamieni to już słyszałam, ale nie miałam okazji przekonać się o tym na własnej skórze.
Pozdrawiam serdecznie:)

ANA pisze...

To zaszalałaś kobietko, a może tak sama byś sobie zrobiła własnoreczny prezencik. Łaki takie zdolne!!!!

ankaskakanka pisze...

Bardzo ładne prezenty. Podoba mi się zwłaszcza bransoleta. Na kamieniach się nie znam, ale lubię takie kolory.

Atena pisze...

Kochana ciesze sie:-))))
Pozdrawiam

Kerry-Marta pisze...

Po pierwsze Igusiu widac jakie masz dobre serducho, tak fajnie "reklamujesz" dziewczyny i super, bo ja nie znałam ich blogów. Bransoletka jest jak zaczarowana. Oby przyniosła ci zdrówko i szczęście.

Klara pisze...

Igo...dziękuję Ci za miłe słowa...Bransoletka jest zaczarowana :)zawsze jak robie coś konkretnie dla kogoś to wydaje mi sie ,że własnie ta rzecz otacza mgiełka specjalnej magii,miłości,przyjaźni...czary mary niech kamienie działaja i złe moce wypędzają ...
Dama cudna ...:)Pozdrawiam

Moje miejsce na Ziemi pisze...

No, no...prezenty naprawdę piękne sobie sprawiłaś:))

pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fazy Księżyca

CURRENT MOON

Odwiedzający