Obserwatorzy

niedziela, 1 grudnia 2013

Rozpoczął się ADWENT ...

czas radosnego oczekiwania na przyjście Zbawiciela.

Symbolem rodziny oczekującej i przygotowującej się
na godne spotkanie z Jezusem, jest Wieniec Adwentowy.



Jego kolisty kształt oznacza, że Bóg jest wieczny,
nie ma początku ani końca.

Wykonany z gałązek drzew iglastych, a więc wiecznie
zielonych ma oznaczać życie wieczne, jakie daje Chrystus
wszystkim w Niego wierzącym.

Dziś zapalamy I świecę ...



Zapalanie świec jest symbolem Światłości
jaką nazwał się sam Jezus : "Ja jestem światłością świata .
Kto idzie za Mną, nie będzie chodził w ciemności,
ale będzie miał światło życia" (J. 8,12).

Zapalane w kolejne niedziele adwentu świece,
przypominają o upływającym czasie do narodzin
Małego Boga i o naszym obowiązku
przygotowania się na spotkanie z Nim.

Ich zapalanie to także stawianie sobie pytania -
"czy jestem gotowy?"

Witam serdecznie nowe obserwatorki ...
Wszystkich cieplutko pozdrawiam :)

9 komentarzy:

agniemat pisze...

Też zrobiłam i zapaliłam pierwszą świecę :)
Pozdrawiam.

Umbrella pisze...

Iguś! Piękny i nastrojowy wieniec Ci wyszedł!Kolorkami nawiązuje do świąt.Ja dumałam nad jakimś bardzo oryginalnym wiankiem i w końcu nic nie wymyśliłam!Może za rok?

Joanna pisze...

u mnie nadal go nie ma.. nowe kociaki przybyły i ... niestety... wszędzie ich pełno... hihi
pozdrawiam serdecznie Iguś

ankaskakanka pisze...

U mnie nigdy nie było tradycji robienia wieńców adwentowych, a pochodzę z rodziny katolickiej. Ale podobają mi się, stanowią taki przedsmak stroików i ozdób świątecznych. Pozdrawiam

Daniela pisze...

Piękny wieniec, aż zazdroszczę , bo u mnie w tym roku go brak w parze z czasem! Pozdrawiam!

violi igłą malowane pisze...

Jaki śliczny wieniec , u mnie też chwilowo go brak , wsumie to jest ale bez chionki , jutro zrobie ,,

Donia pisze...

Przecudny adwentowy wieniec!!!
Serdecznie pozdrawiam:))

Ewa pisze...

Bardzo ładniutki ten wieniec...faktycznie nastraja do głębszych przemyśleń.

Iguś większość wzorów na ściereczki znajduję tu http://www.pinterest.com/marthaquilts/tea-towels-embroidery/

Norminha pisze...

Olá Iga!

Ficou muito bonito e especial o detalhe das velas!
Um saudavel final de semana para voce!
Abraço,

Norminha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fazy Księżyca

CURRENT MOON

Odwiedzający