Obserwatorzy

środa, 1 września 2010

Czas na robótkowanie

i to ma być lato ja się pytam ???
leje ... wieje ... i temperatura zaledwie 10 stopni :(((

nie chce się wogóle wychodzić z domu ...
nie ma mowy o spacerach, rowerach i pracy w ogrodzie ...
nie pozostaje nic innego , jak zaparzyć dobrej herbatki z rumem :)))
i wziąść się za robótki ...

na początek umyśliłam sobie filcowego aniołeczka :)





oj, troszkę dłubania przy nim było ...
ale teraz z aniołeczkiem jest miło :)))

* zdjęcia nie są najlepszej jakości (komórkowe)
"siadła" mi bateria w aparacie ... :(

8 komentarzy:

Janeczkowo pisze...

Aniołek śliczny. U mnie pogoda nie najgorsza, tylko jest okropny wiatr, ale to normalne w tych stronach. Pozdrawiam cieplutko i przesyłam promyki słoneczka:)

Peninia / Gosia pisze...

Och jaki słodki Aniołek:)Pięknie wygląda:)
Tak,pogoda fatalna u mnie od dwóch dni cały czas pada i wieje wiatr...brryyy...więc nawet z domu niechce się wychodzić.
Poprawy pogody życzę i ciepło pozdrawiam:)

Iga pisze...

dziękuję za miłe słowa :)
pozdrawiam serdecznie

Lucyna pisze...

Śliczny aniołek! Pozdrawiam.

Zula pisze...

Aniołek śliczny :) Pomysłowy :)
Pozdrawiam

Szydełkowe czary-mary pisze...

Fajny jest ten aniołek , i chyba nie bardzo trudny do wykonania .

Iga pisze...

oczywiście, że łatwy do wykonania :)))
w kpl jest wzór wykroju i potrzebne materiały ...
ale trochę takiej dłubaniny przy tych koraliczkach ... :)
dziękuję za odwiedziny i miłe słowa
pozdrawiam serdecznie :)))

jolad6@gazeta.pl pisze...

Do herbatki z rumem sie podpinam, a aniołka podziwiam - pięknie dopracowany- buźka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fazy Księżyca

CURRENT MOON

Odwiedzający