Obserwatorzy

niedziela, 19 września 2010

Zaliczyłam "Koło"

Z wielką przyjemnością buszowałam dzisiaj
na warszawskim pchlim targu :)

jest to największa aukcja staroci w Polsce ...

dla wielu ... jest to miejsce niedzielnego spaceru
wśród przedmiotów z "duszą" ...
czasami można tam spotkać znanych aktorów,
artystów i antykwariuszy ...

a co z tego spaceru przyniosłam ... ?

uwielbiam mosiądz ...



ten komplecik ... po długim szorowaniu ...
odzyskał swój blask i ...
zajął honorowe miejsce nad kuchnią ...


wyczaiłam też ten fikuśny dzbanuszek ...


i uwolniłam z wielkiego pudła pięknego łabędzia ...



Sorry, zdjęcia "komórkowe"
nie odzwierciedlają więc w pełni jego piękna ... :)

10 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Łabędzia tez bym przygarnęła;-)
Szkoda,że u mnie sprzedaż staroci odbywa sie latem na 3-6 stoiskach przy ładnej pogodzie;-)

Kerry-Marta pisze...

Udane, wspaniałe zakupy! Brakuje w moim regionie takiego pchlego targu z prawdziwego zdarzenia. Pozdrawiam

ma.ol.su pisze...

Bardzo ładne przedmioty, podoba mi się zwłaszcza ten zestaw sztućców.

niesława pisze...

Fajne skarby wynalazlas. Pierwszy raz jestem u Ciebie i na pewno zostane na dluzej :)

Anonimowy pisze...

taki sam zestaw kupilam w Holandii za 1 euro

Iga pisze...

Niesiu, witam serdecznie :)
zapraszam, miło mi będzie :
pozdrawiam cieplutko :)

;) pisze...

No super śliczności:) też ostatnio byłam na pchlim targu starociowym we Wrocku przy młynie...ale tak się "zachłystłam" wielością cudeniek wszelakich... żem nie mogła się zdecydować na nic...
Poza tym, Ślubny zapowiedział mi , że jak cokolwiek jeszcze do domu kupię(37,4m2 - mam taką jedną koleżankę, co salon ma dwukrotnie większy od mojego mieszkanka;)... to będę to musiała na głowie eksponować... zatem nie kupiłam nic...
Ale Tobie gratuluję...

Iga pisze...

Edytko, dziękuję serdecznie :)))
pozdrawiam

Szydełkowe czary-mary pisze...

Wspaniałe skarby , ja tez lubię poszperać w starociach i czasami udaje mi się coś znależć , ale takiego cudnego łabądka to nie widziałam .
Pozdrawiam

Iga pisze...

dziękuję, miło mi :)))
pozdrawiam serdecznie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fazy Księżyca

CURRENT MOON

Odwiedzający